És una cosa bastant comú que un negoci local iniciï l’estratègia de posicionament SEO, ja sigui per decisió al cap del temps o per nova obertura, trobant-se un sector amb poca competència. Tot i el creixement d’Internet, a nivell local en molts sectors encara falta molt perquè es realitzi una inversió global de totes les empreses que hi participen. Això, òbviament, és bo per als negocis que es llancen a això perquè cobren un avantatge important. Malgrat tot, l’estratègia de posicionament local s’ha de fer correctament. Aquestes són 5 claus per aconseguir bons resultats en un sector de poca competència.

El domini amb keyword En un sector amb poca competència, un domini en què estigui la paraula clau general, té moltes possibilitats de romandre en la primera posició durant molt de temps.

A més, els negocis locals són bastant òptims per a la utilització de keywords en el seu domini o fins i tot en la seva marca. L’obertura de xarxes socials A les xarxes socials com Facebook, és possible identificar el tipus de perfil que es crea i el negoci local és una de les opcions. En aquests casos el posicionament obtingut com a negoci local assegura una o diverses posicions a la primera pàgina gairebé de forma permanent. Google Business A més de que Google Business sempre és positiu per vincular-ho amb Google Maps, pel que fa a negocis locals, ens permet posicionar-nos amb prioritat respecte a la competència.

Això passa perquè en recerques generals, en les quals la competència està realitzant qualsevol estratègia de posicionament, Google mostra diversos resultats que relacionen la seva plataforma Business amb Maps, de manera que sempre “acompanyem” a la competència, el que pot ser-nos de gran utilitat. Com és lògic, això és una arma de doble tall, ja que en recerques interessants per a nosaltres, també podria succeir al contrari.

Optimització interna de keywords secundàries No cal dubtar gens ni mica que les pàgines internes han optimitzar per keywords secundàries. En un sector poc competit, la keyword general ha de optimitzar-se en base a domini i Home, de manera que la resta de pàgines ha de tenir els seus propis objectius, per als que a més tindran força possibilitats. Un linkbuilding insuperable En qualsevol sector, a llarg termini és previsible que la competència creixi. Si volem assentar una base gairebé inamovible, el linkbuilding continuat ens pot ajudar a aconseguir-ho. Aquesta generació d’enllaços entrants pot combinar autoritat i antiguitat perquè amb el pas del temps, la nostra força a Internet sigui pràcticament insuperable.

https://mentedigital.es