La construcció d’enllaços

La construcció d’enllaços pot resultar una tasca complicada, hi ha molts elements que poden afectar (de manera negativa o de manera positiva) l’èxit d’una campanya de construcció d’enllaços.

Formats per a la construcció d’enllaços

Hi ha múltiples formats de contingut utilitzats per a la construcció d’enllaços, els més comuns són:agencia seo barcelona

1. Interactiu: Quan ens referim a un format de contingut interactiu, parlem d’una peça que els permet als usuaris interactuar amb ella, per tal d’anar revelant perspectives diferents sobre algun tema. Les calculadores i els qüestionaris són exemples de continguts interactius, encara que també podem trobar altres més sofisticats.
2. Estàtica: El format estàtic es pot definir com un tipus d’imatge, generalment estigui constituït per una sèrie d’imatges o una infografia. En parlar d’infografies, podem destacar la seva popularitat, ha estat utilitzada per professionals en optimització dels motors de cerca (SEO), per tal de generar enllaços que l’utilitzin. Amb l’èxit, es va crear una fama negativa, hi ha debat que tracten d’infografies utilitzades de manera excessiva i són poc eficaços. Encara que es va saturar al mercat, es pot dir que hi ha un lloc per a aquestes mentre siguin útils.
3. Gif: En els últims temps, el Gif ha ressorgit, i ho fa de bona manera, tractant-se de la creació d’enllaços sobre la base del contingut. Podem dir que el gif és el punt mitjà, que es troba entre un format interactiu i un gràfic estàtic. Podent aconseguir els resultats de l’interactiu, sense comptar el temps de desenvolupament.
4. Contingut de forma llarga: Aquest tipus de format no és considerat com una cosa visual, al moment de la creació d’enllaços. Per la seva forma, no posseeix impacte a la vista, ni l’ostentació que aporta una infografia o una peça interactiva. Malgrat això, el contingut de durada llarga compta amb la capacitat d’obtenir enllaços, i els recursos amb utilitat i amb profunditat poden ser generadors d’un trànsit ampli i rellevant.

Encara que són molts els formats que existeixen, vaig esmentar els més comuns de manera general, cal fer un estudi a fons de cada un, amb els seus pros i contres, per determinar com afecten la construcció d’enllaços. Clarament, cal escollir un format basat en les nostres experiències i necessitats, reconèixer el treball de manera general i posseir un control sobre el que desitgem presentar, per així aconseguir augmentar el trànsit que presenta la nostra pàgina web.

posicionamiento web barcelona