El terme SEO ja és molt conegut a nivell web, sabem que és l’Optimitzador per a motors de cerca en línia, que consisteix a mostrar les recerques de forma més específica classificant les millors pàgines web en la recerca per defecte. L’any 2016 es va qüestionar en el seu moment sobre les estratègies SEO, però ara en el 2017 ve més repotenciado.
Els set passos fonamentals per a l’èxit de les estratègies SEO

La clau en les estratègies SEO per a l’any 2018se centra en els canvis i millores del motor de cerca:

1. Revisar la indexació: Cal estar molt al pendent del nombre de pàgines web que posseïm i són indexades pels motors de cerca. Per verificar-: ingressar a site: domain.com en el motor de cerca o fent ús del rastrejador SEO com WebSite Auditor. L’ideal és que el resultat sigui proporcional al nombre de pàgines total del seu lloc, si pel contrari, hi ha més quantitat, haurà de revisar les seves pàgines no permeses.
2. Assegurar-se que els recursos importants puguin ser rastrejats: Usualment per comprovar el rastreig del seu lloc, tindrà pensat utilitzar robots.txt però pot no ser molt exacte en els seus resultats, per això recomanem fer servir el rastrejador SEO per conèixer la llista de les pàgines bloquejades. A més, és súper important que no només els seus llocs sinó tots els recursos com CSS i JavaScript es puguin rastrejar, ja que si estan tancats d’indexació Google no els mostrarà de la manera que es pretén que apareguin
3. Optimització del pressupost de rastreig: El pressupost de rastreig és la quantitat de pàgines web que els motors de cerca rastregen per un temps determinat. Per tenir una idea del seu pressupost de rastre pot utilitzar Google Search Console, encara que aquesta eina no donarà un desglossament de resultats pàgina per pàgina dels rastrejos.
En conèixer el seu pressupost de rastreig, la pregunta que s’ha de fer és com augmentar-lo. A continuació et facilitem diverses formes d’optimitzar el pressupost de rastreig:
 Eliminar les pàgines duplicades: Cal eliminar una que una altra pàgina duplicada per no perdre pressupost de rastreig, com més puguis desfer-te d’elles millor.
 Evitar la indexació de pàgines sense valor: Recomanem especificar els paràmetres d’URL a Google Search Console per evitar que Google rastregi individualment les mateixes pàgines amb diferents paràmetres.
 Corregir enllaços curts: Certes unitats de pressupost de rastreig es perden per aquest tipus de coses que poden semblar insignificants.
 Mantenir el seu mapa del lloc web actualitzat, i és recomanable registrar-lo en Google Search Console.

4. Auditoria d’enllaços interns: Tenir una estructura superficial llisa i lògica és fonamental per maximitzar la capacitat de rastreig i la vinculació interna dels enllaços contribueix a estendre el poder de classificació.

El que has de prendre en compte al moment de revisar els vincles interns:
 Fer clic en profunditat: I mantenir l’estructura del lloc el més superficial que es pugui, amb les pàgines més importants a no més de tres clics de la pàgina principal.
 Enllaços trencats: Confonen als usuaris i consumeixen poder de classificació de les pàgines.

consultor seoseo barcelona seowebconsultora